sovii

Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

I AM PROOOO!! 8D

Av sovii - 2 juni 2013 10:19


Tjo där! c8 Jag har blivit en pro bloggare  Vet hur man får såna där roliga smileys!
Sweet va? :3 Men iallafall, bloggar från datan så tror jag ska göra del 2 på min '' novell '' c: NU KÖR VI!
Del 2
.. Jag var utanför Jukkmukk, jag kunde inte se herr Lius korvbod mer.. Var det där överraskningen? Att jag var utanför Jukkmukk? Att jag inte visst vägen hem?  Sen kom den där rösten igen. '' Matildaa Matillldaaa!! Hehe skoja bara, tycker du om överraskningen? '' Jag svarade inte, jag hade inte tråkigt nog att prata med mig själv.
Iallafall inte med nån liten röst som ledde mig ut ur min hemstad! Det började ösregna, jag sprang till en ek direkt även om jag visste att det var farligt om det skulle blixtra, jag satte mig ner i leran utan att bry mig något om ifall jag blir smutsig eller ej. Jag öppnade min iPhone och satte på mig hörlurarna och lyssnade på J-pop ända tills jag somnade under eken, jag vaknade av att mina fötter var iskalla och det hade börjat ösregna ännu mer, jag tänkte på Flo's röst, jag kanske var lite taskig och hon kanske hade hört mina tankar.. Trots allt så är Flo min syster som vaknade upp från sin grav. Min iPhone började ringa '' TSUKEMATZUKE, MATILDA SWEET NIGHT MORNING! '' Jag kollade upp vem som ringde mig, det var mamma, hon hade lämnat ett meddelande. '' Matilda gumman, det ösregnar och faller hagel, snälla kom hem snälla familjen saknar dig! '' Löd meddelandet, mammas röst lät oroligt och hon skulle nästan gråta, jag ville inte ge upp hoppet på Flo, men samtidigt längtade jag efter min säng, min TV, min laptop och konstigt nog min störda lillebror... Mina helgplaner var förstörda, jag skulle ut och shoppa med mina bff's och mamma lovade mig en Lucky star cosplay...
Mer? c: Kommentera eller skriv på msp cx

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sovii - 6 juli 2013 16:30

1. 2. // Alic Ps. Förra inlägget var mitt också :3

Av sovii - 4 juli 2013 23:00


   Har tyvvär inte bloggat så mycket >:3   Förresten har jag typ slutat på Msp så ni kan nå    mig på http://www.starstable.com/se/ ;D   Där heter jag Sofia Masterstar^^   Hmm... här är en bild på när jag och en kompis    ste...

Av sovii - 4 juli 2013 20:01


Av sovii - 14 juni 2013 11:59


Heej! 8D Jag har ett litet boktips till ER UNDERBARA LÄSARE ^^ Då kör vi :3 Scenskräck Handling: Allies klass ska sätta upp en pjäs, huvudrollen prinsessan Penelope vill nästan alla tjejer ha. Ja till och med Allie vill ha den, Allie frågar sina...

Av sovii - 11 juni 2013 20:39

Hallu! =D   Idag hade jag SKOLAVSLUTNING!   Oh YEAH! Eftersom jag har jobbat som en gris :3   Hahah nejmen.. jag hade klackskor på    avslutningen och mina fötter DOG!   Jag   kunde inte gå på typ.. 3 timmar efter x)   Jag ha...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards