sovii

Alla inlägg under maj 2013

Av sovii - 31 maj 2013 17:12

Denna gångens Happys c:

Av sovii - 30 maj 2013 18:08

Jag gillar att skriva, så jag ska skriva en liten berättelse ^^
Del 1
Att sitta inne i en fängelsehåla fast man är barn, sån är jag. Det började med att dagen den 4/7 försvann Flo André, har nån sett henne? Jag räckte upp min hand.. Flo var min syster, mina föräldrar stod där men de hade inte vetat att jag hade en syster.. Flo, direkt när hon föddes gick hon bort.. Hon vaknade igen när hon var i graven när hon var 7 år och en familj hade hittat henne och adopterat Flo... Mamma sa till mig " Vem är Flo André Matilda? " Jag svarade inte, varför berätta att Flo vaknade upp från sin grav? Då skulle de tro att jag var helt galen ju! Jag svarade inte och gick fram till fontänen vid väggen där alla lappar var uppsatta, min lillebror Edvin klättrade upp på fontänen och satt längst upp. Jag ville gå och leta efter Flo men jag vill inte att nån ska veta att jag var iväg, särskilt om det gäller att gå förbi kniv boden utan en vuxen.
Jag hörde en röst i mitt hjärta.. " Hjälp Matilda hjälp.. " Efteråt kunde jag bara höra hur de gjorde korven i Herr Liu korvbod, herr Liu hade ett konstigt tecken uppsatt " ? " stod det.. En tradition för Herr Lius religion kanske man har det.. Jag gick till korvboden för att hälsa på Herr Liu när rösten hördes igen " vänd dig om, överraskning! " Jag vände mig om och kollade.. Jag var utanför Jukkmukk, man kunde inte se Herr Lius korvbod.. Mer? c8 Kommentera!! C: // Alic

Av sovii - 29 maj 2013 20:07

  Halloj! Aifos här :3 Har haft konsert idag.. x) Det gick fett bra, fick ihop en massa pengar med klassen också! Jag gillar peace tecknet.. =) Hah ville ba säga de.. Jag bloggar inte lika mycke som Alic.. har ganska mycke i plugget, men skitsamma. Ni läser väl den ändå =D // Aiizz 8D

Av sovii - 27 maj 2013 17:24

Skrev 1D för att jag lyssnar på de just nu :3 Men aa.. c: Utvecklingssamtalet gick bra :3 Svenskan sa min lärare att jag var skit bra på! c8 Men här får ni smaskiga bilder 8D

Av sovii - 27 maj 2013 08:46

Har ätit en jätte god frukost tagit på mig My outfit typ och justeja ^^ Ska ha utvecklingsamtal idag owo Får se hur det blir cx Bloggar kanske efter utvecklingsamtalet, men Bye sålänge! // Alic :3

Av sovii - 27 maj 2013 08:10

Godmorron allihopa xD Förbreder mig för skolan :3 Nu ska jag få äran att äta en jättegod frukost och sedan sticka iväg till skolan ^^ Förlåt om bilder blir små men bloggar från mobilen så Aifos kan fixa de ibland// Alic c:

Av sovii - 26 maj 2013 18:43

Hajj c: Jag ska presentera mig själv ^^ Här kommer jag:

Av sovii - 26 maj 2013 18:29

Tjena alla små köttbullar :) Vi heter Aifos och Alic och detta är vårt första inlägg ^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards